Хронічна неуспішність

– це синдром,який характеризується неспівпаданням між очікуваннями дорослих і досягненнями дитини. Ризик виникнення зьявляється тоді,коли з дитиною починаються систематичні заняття результати яких не влаштовують батьків чи педагога. Зазвичай це період підготовчої групи дит.садка.
Психологічний профіль:
1)підвищена тривожність.
2)дезорієнтація дій.
3)низька результативність-дитина вважає себе поганим учнем.
Прогноз та корекція хронічної неуспішності(х.р.)
Характеризується неспівпаданням очікуванням дорослих і досягненням дитини.Ризик виникнення починається тоді, коли з дитиною починають систематичні заняття,результати яких не влаштовують батьків або педагога.Зазвичай підготовча група д/с.
Особливість синдрому:
Підвищення тривожності,дезорганізація дій,низька результативність,дитина уявляє себе поганим учнем.
Наслідки тривожності це:
 непродуктивна витрата часу,відмова від виконання завдань,нестійка увага(увага фіксується на дрібницях,з виду випускається головне).
Передумови неуспішності:
-невідповідність методів навчання можливостям дитини;
-підвищена очікуваність батьків;
-підвищена тривожність формується через невдачі навчання під впливом сімейних факторів.
Корекція хронічної неуспішності:
1.забезпечити дитину відчуттям успіху;
2.під час оцінки діяльності керуватися наступними принципами:
-не спів ставляти середній результат учнів з еталогом;
-результат дитини порівнювати тільки з результатом дитини;
-якщо в дитини не виходить треба сказати завтра буде краще. Налаштовувати на позитив;
-знайти сферу у якій дитина буде успішною;
-дозувати навантаження в дитини;
-не винити дитину за її неуспішність;
-перериви під час занять,які заповнюють активними рухами.

Комментарии